Je vindt de video op YouTube, debouwmaakthet.nl en onze socials en kan door bouw- en infrabedrijven, arbeidsmarktcoaches en het onderwijs gebruikt worden om mensen kennis te laten maken met onze mooie sector. Speciaal voor kinderen is er een speciale versie die je via deze link kan bekijken.
De video is onderdeel van 'De bouw maakt het', onze campagne waarmee we, samen met onze leden, laten zien wat de bouw en infra doet, hoe dat steeds slimmer en duurzamer gebeurt en vooral waarom dat belangrijk is voor ons land. Daarnaast laten we jong en oud zien hoe mooi het werk in onze sector is. Meer weten of meedoen? Ga naar de website.
Gerelateerd nieuws
Tijdens de BOOST-week heeft Bewuste Bouwers de top drie Best Presterende Bouwplaatsen bezocht en de Gouden, Zilveren en Bronzen Bouwhelm uitgereikt. De BOOST staat voor het promoten van innovaties en verbeteringen in de sector. Er zijn veel mooie ontwikkelingen geweest in 2024 en naar aanleiding van de ruim 400 audits, is er een top drie uitgekomen. Dit zijn de winnaars.
Het jaarplan 2025 bevat op hoofdlijnen de speerpunten en activiteiten die het bureau van de brancheorganisatie van plan is uit te voeren. Daarnaast biedt het inzicht in de belangrijkste ontwikkelingen van de bouw- en infrasector. Het jaarplan is met name bedoeld voor leden om een beeld te krijgen van de onderwerpen waarop het bureau van Bouwend Nederland zich met name gaat richten in dat jaar.
We hebben ons ledenmagazine vernieuwd. Vanaf komende week valt de eerste editie bij je op de mat. Lees meer over de kansen van emissieloos bouwen en over de duurzame geluidsschermen van Heijmans. Laat je informeren over het inhuren van zzp’ers. En merk op hoe enthousiast een zij-instromer en stagiair vertellen over hun ervaringen in de bouw.