Bouwhekdoekactie
Vrijdag 29 oktober 2021
Het bouwhekdoek van TBPBouw waarmee zij jongeren willen overtuigen om in de bouw te komen werken, ging de afgelopen weken viraal op sociale media. Zij zijn erg trots op het succes en willen dit graag delen. Dat geldt ook voor Ooms Bouw, die twee varianten op het doek maakte. Om niet alleen de doeners, maar ook de denkers aan te spreken, voegden wij er nog een ontwerp aan toe. Het ontwerp van alle varianten is door jouw reclamebureau te downloaden of bij Koelewijn Reclame te bestellen met korting.
Voeg jouw logo toe
Mooi meegenomen: het doek is zo ontworpen dat het logo van jouw bedrijf of opleidingsinstituut er ook op past. De bestanden zijn kosteloos te downloaden via onze site. Koelewijn Reclame in Wormerveer geeft een mooie korting op het opmaken met eigen logo printen.
Ik wil dit doek!
Downloadlink voor zowel de kleur- als zwartwitversie van alle varianten
Je kunt het bouwhekdoek door jouw vaste leverancier laten printen. Koelewijn Reclame in Wormerveer heeft het doek voor TBPBouw geprint en kan dat ook voor jou, met korting doen. Leden van Bouwend Nederland betalen in plaats van 129 euro per bouwhekdoek € 97,50 per stuk. De korting loop op naarmate er meer bouwhekdoeken worden besteld. Neem contact op met Koelewijn voor meer informatie. Je kan hen bellen op 075-6224373 of mailen via dit e-mailadres.
Let op: het bestellen van bouwhekdoeken gaat dus direct via Koelewijn of jouw eigen leverancier. Zij kunnen het bestand via deze pagina downloaden
Deel je foto
Tip: heb je het bouwhekdoek opgehangen? Deel dan even een foto op sociale media met #debouwmaakthet en #jijgaathetmaken. Dan kunnen we de boodschap ook via de socials blijven verspreiden.
Gerelateerd nieuws
Een goede samenwerking tussen hoofdaannemers en onderaannemers begint bij duidelijke afspraken en een eerlijke verdeling van risico’s. Wat betekent evenwichtig contracteren precies? Hoe zorg je ervoor dat contracten niet alleen juridisch correct zijn, maar ook bijdragen aan een duurzame en eerlijke samenwerking in de bouw?
Tijdens de BOOST-week heeft Bewuste Bouwers de top drie Best Presterende Bouwplaatsen bezocht en de Gouden, Zilveren en Bronzen Bouwhelm uitgereikt. De BOOST staat voor het promoten van innovaties en verbeteringen in de sector. Er zijn veel mooie ontwikkelingen geweest in 2024 en naar aanleiding van de ruim 400 audits, is er een top drie uitgekomen. Dit zijn de winnaars.
Het jaarplan 2025 bevat op hoofdlijnen de speerpunten en activiteiten die het bureau van de brancheorganisatie van plan is uit te voeren. Daarnaast biedt het inzicht in de belangrijkste ontwikkelingen van de bouw- en infrasector. Het jaarplan is met name bedoeld voor leden om een beeld te krijgen van de onderwerpen waarop het bureau van Bouwend Nederland zich met name gaat richten in dat jaar.