- Home
- Lidmaatschap
- Trainingen
- Bedrijfsvoering vaardigheden
- Marketingstrategie
Marketingstrategie
Ontdek hoe je aantrekkelijke opdrachtgevers en projecten binnenhaalt
- Scoor op kwaliteit, niet op laagste prijs
- Til je totale commerciële functie naar een hoger niveau
- Optimaliseer je inspanningen en behaal betere resultaten
De keuzes die klanten maken bepalen jouw succes. Hoe onderscheid je je van je concullega’s? Hoe zet je je marketingstrategie in? Volg deze training en leer markten en klanten te begrijpen. Vertaal de eisen en wensen van jouw klant naar een concreet strategisch plan en onderscheid je van andere bouwbedrijven.
Wat leer je?
Na afloop van de training:
Voor wie is de training interessant?
Deze training is interessant voor marketing & sales medewerkers en (aanstaand) directeuren van bouwbedrijven in de B&U en GWW die richting en uitvoering geven aan commercie.
Programma
Om 9:00 uur start de training en eindigt rond 16:30 uur. In het ochtendprogramma wordt er aandacht besteedt aan het theoretische gedeelte. Hierna gaan we praktisch aan de slag met een marketing audit van je eigen bedrijf en wordt er gewerkt op basis van persoonlijke ervaringen en met voorbeelden uit de dagelijkse praktijk.
Belangrijkste onderwerpen van de training
- Introductie Bouwmarketing
- Hoe stel je een strategisch plan op?
- Hoe creëer je klantwaarde?
- Wat is marktbewerking?
Ben je nog geen lid?
Leden van Bouwend Nederland profiteren van diverse voordelen, waaronder korting op de trainingen van de Academy.
Kies je startmoment
Er zijn op dit moment geen trainingen gepland. Op de hoogte blijven van nieuwe trainingsdata? Meld je dan aan voor de Academy Alert!