- Home
- Lidmaatschap
- Trainingen
- Bedrijfsvoering vaardigheden
- Garantie en aansprakelijkheid na oplevering
Garantie en Aansprakelijkheid na oplevering
Krijg in een halve dag inzicht in de begrippen garantie en aansprakelijkheid na oplevering
- Wat is garantie en wat is aansprakelijkheid na oplevering?
- Welke vragen moet je jezelf stellen om te bepalen of je een klacht moet oplossen?
- Wat is er veranderd met de inwerkingtreding van de Wkb?
Aannemers worden regelmatig geconfronteerd met klachten na oplevering, zoals loslatende dakbedekking, scheurvorming, oneffenheden in het stucwerk of krassen op de beglazing. Als service wil je misschien best wel wat oplossen, maar ben je hier ook toe verplicht?
In de training worden de begrippen garantie en aansprakelijkheid uitgelegd en komen de bepalingen in veel gebruikte algemene voorwaarden aan bod. Daarbij wordt gebruik gemaakt van praktijkvoorbeelden en is er voldoende gelegenheid om eigen situaties voor te leggen.
De training geeft inzicht in de begrippen garantie en aansprakelijkheid na oplevering en helpt je om te beoordelen of je klachten moet oplossen.
Wat leer je?
Voor wie is deze training?
Ben jij een projectleider, uitvoerder, servicemedewerker of directielid en weet je niet goed hoe klachten rondom garantie en aansprakelijkheid moet oplossen? Dan is deze training interessant voor jou.
Programma
Ben je nog geen lid?
Leden van Bouwend Nederland profiteren van diverse voordelen, waaronder korting op de trainingen van de Academy.
Garantie en Aansprakelijkheid na oplevering
Niet leden: | € 500,- (excl. BTW) |
Leden: | € 375,- (excl. BTW) |